۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۷۷ ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ دسته: دولت و حکمرانی
۰

ضروری است این رویه هرچه سریعتر برای همه شرکت ها فراهم شده و شرکت های مختلف بتوانند در سازوکاری مشخص، بدهی های مالیاتی و عوارضی و جریمه ای خود به دولت را با طلبی که از دولت یا شرکت های دولتی دارند تهاتر نمایند.

به گزارش مسیر اقتصاد آقای جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری دولت یازدهم، هفته گذشته طی اقدامی منطبق با اقتصاد مقاومتی، مصوبه ای از هیات وزیران را به وزارت اقتصاد و وزارت نیرو ابلاغ نمود که طی آن بنا شده است حدود ۱۴۰ میلیارد تومان از مطالبات ۵ شرکت افق توسعه انرژی خلیج فارس، تولید نیروی آذرخش، مولد برق یزد، صنعتی گام اراک و گروه صنعتی سپاهان از شرکت های دولتی، با بدهی این شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی تهاتر گردد.

این اقدام منجر به رفع موانع مالی پیمانکاران و بدهی های ایشان به دولت گشته و به تقویت این شرکت ها در ادامه همکاری هایشان با دولت خواهد انجامید.

لذا ضروری است این رویه هرچه سریعتر برای همه شرکت ها فراهم شده و شرکت های مختلف بتوانند در سازوکاری مشخص، بدهی های مالیاتی و عوارضی و جریمه ای خود به دولت را با طلبی که از دولت یا شرکت های دولتی دارند تهاتر نمایند.

این اقدام دولت منطبق بر ماده ۹ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می باشد که عبارت است از: اصلاح و تقویت همه جانبه نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، ایجاد ثبات در اقتصاد ملی و پیشگامی در تقویت بخش واقعی

این ابلاغیه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید:

۴۳۵۳۱-@dotic



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.