۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۲۹۷۰۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ دسته: مسکن، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «مسکن؛ پیشران تولید»، یکشنبه ۱ اسفند ماه و در ایام مقارن با سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، در وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن سخنرانان افتتاحیه این همایش هستند. همچنین در این همایش سه نشست تخصصی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد در ادامه برگزاری هفت همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «مسکن؛ پیشران تولید» روز یکشنبه ۱ اسفند ماه در ایام مقارن با هشتمین سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از ساعت ۸ تا ۱۸ در وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود.

این همایش که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی به عنوان دبیرخانه همایش، وزارت راه و شهرسازی، کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی و با همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

سخنرانان اصلی هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و محمدصالح شکوهی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دبیر علمی همایش، سخنرانان افتتاحیه هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هستند.

همچنین در این همایش سه نشست تخصصی با موضوعات «تامین مالی ساخت ۴ میلیون مسکن در طرح نهضت ملی مسکن»، «قواعد تولید انبوه مسکن مبتنی بر الگوهای بهینه شهرسازی» و «واکاوی مالیات بر عایدی مسکن» برگزار می‌شود که با ارائه مقالات برتر و بحث و بررسی کارشناسی موضوعات همراه است.

پوستر و برنامه همایش در زیر قابل مشاهده است:

این همایش به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حداقل افراد برگزار و به صورت زنده نیز در بستر سایت آپارات همایش (اینجا) و در اینستاگرام  مسیر اقتصاد (اینجا) پخش می‌شود.

کمیته علمی این همایش را آقایان اقبال شاکری عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر و عضو کمیسیون عمران مجلس، مهدی موحدی بک‌نظر عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی، حسین درودیان پژوهشگر اقتصادی و مدرس دانشگاه، محمدصالح شکوهی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و هادی عباسی پژوهشگر اقتصاد و مشاور وزیر اسبق راه و شهرسازی تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش مراجعه نمایند.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.