۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۹۷۸۸۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ دسته: پول و بانک، وضعیت بانک‌ها
۰

زیان انباشته بانک دی در پایان سال ۹۶ حدود ۳۷۰۰ میلیارد تومان بود. عدم برخورد بانک مرکزی با این بانک، استمرار زیان را در پی داشته تا جایی که زیان انباشته بانک در پایان سال ۹۷ به ۷۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است. بر این اساس، بانک دی در سال ۹۷ روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان زیان جدید ایجاد کرده که هزینه آن را مردم از محل تورم پرداخت خواهند کرد.

به گزارش مسیر اقتصاد بر اساس صورت های مالی سال ۹۷ بانک دی که در سامانه کدال منتشر شده، این بانک حدود ۷۷۰۰ میلیارد تومان زیان در این سال شناسایی کرده است.

این درحالیست که سرمایه بانک دی تنها ۶۴۰ میلیارد تومان است و کل تسهیلاتی که پرداخت نموده نیز حدود ۷۷۰۰ میلیارد تومان است.

زیان انباشته بانک دی در پایان سال ۹۶ حدود ۳۷۰۰ میلیارد تومان بوده است. عدم برخورد بانک مرکزی با این بانک، استمرار زیان را در پی داشته است؛ به گونه ای که در سال ۹۷ این بانک روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان زیان جدید ایجاد کرده است. هزینه این زیان از محل تورم توسط همه مردم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ نظام مالی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.