۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۸۰۸۶۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ دسته: انرژی، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

کتابچه «مسیر انرژی ایران» در جریان پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی عرضه خواهد شد. این کتابچه حاوی ۳۳ اقدام راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی بوده و نقش آفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و دولت را در این حوزه مشخص کرده است.

به گزارش مسیر اقتصاد پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» روز دوشنبه هفته آینده ۲۹ بهمن ماه همزمان با سالروز ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

در جریان این همایش، کتابچه «مسیر انرژی ایران» که حاوی ۳۳ اقدام راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی است، عرضه خواهد شد.

این ۳۳ اقدام با هدف مقاوم سازی و پیشروی بخش انرژی در اقتصاد ایران ارائه گردیده است و اجرای آن، باید در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.

نقش مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان تدوین کننده سیاست های کلی، مجلس به عنوان نهاد قانون گذار و دولت به عنوان مجری در خصوص این اقدامات در کتابچه مذکور مشخص شده است.

این کتابچه توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی و با همکاری کارشناسان ارشد حوزه انرژی تهیه شده است.

انتهای پیام/ نفت و انرژی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.