۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۰۸۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ دسته: کشاورزی
۰

در جلسه هفته آینده کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی، وضعیت تولید و قیمت گندم، آرد و نان با حضور کارشناسان، مسئولین دولتی، نمایندگان مجلس و نمایندگان اصناف مرتبط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مسیر اقتصاد دوشنبه هفته آینده کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در ادامه سلسله جلسات خود، به بررسی وضعیت تولید و قیمت  گندم، آرد و نان خواهد پرداخت.

این کمیته در جلسات خود هر هفته مباحث مهم کشور را مورد بررسی قرار داده و پس از دریافت نظر کارشناسان و مسئولین، برای انجام اصلاحات مورد نیاز در مسائل مختلف اقدام می نماید.

دبیرخانه این کمیته متشکل از کارشناسان و سیاست پژوهان اقتصادی است. مسکن روستایی، تامین مالی قراردادهای کلان نفتی از طریق بازار سرمایه، مالیات بر عایدی سرمایه، قیمتگذاری انرژی، اصلاح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و … از جمله مباحثی بوده که تاکنون در فعال ترین کمیته مجلس پیگیری شده و بعضا به نتایجی رسیده است.

هفته آینده نیز بحث تولید و قیمت گندم، آرد و نان با حضور کارشناسان، اصناف مرتبط، مسئولین وزارتخانه های کشاورزی و صمت و نمایندگان مجلس در صحن کمیته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قیمتگذاری نادرست خرید تضمینی گندم، کیفیت گندم های تولید داخلی، مشکلات نانوایان در تامین آرد و وضعیت ساختاری ستاد تنظیم بازار و کارگروه گندم، آرد و نان از جمله مباحثی است که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.