۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۳۰۰۶۲ ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ دسته: مسکن
۱

در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بخش ساختمان کشور استرالیا با ۹.۳ درصد رشد، عملکرد قابل توجهی داشته و توانسته موتور محرک اقتصاد این کشور باشد.

به گزارش مسیر اقتصاد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی عملکرد مناسب بخش ساختمان در استرالیا موجب افزایش بیش از پیش بینی رشد اقتصادی این کشور شده است. بخش ساختمان کشور استرالیا در این مدت توانسته است بهترین عملکرد را در بین دیگر بخش های اقتصادی این کشور داشته باشد.

طبق آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار استرالیا، رشد بخش ساختمان اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بیش از ۹.۳ درصد بوده است. این درحالیست که پیش از این پیش بینی شده بود میزان رشد اقتصادی این بخش درحدود ۱ درصد باشد.

میزان رشد بخش مسکن و ساختمان اقتصاد استرالیا در سه ماهه دوم سال جاری به قدری بوده که به بیشترین میزان در طول تاریخ این کشور رسیده است. رشد قابل توجه بخش ساختمان موجب شده این بخش موتور محرک اقتصاد استرالیا در سه ماهه دوم ساری جاری میلادی باشد.

در حال حاضر در کشور استرالیا میزان تقاضا برای ساخت مسکن جدید در بیشترین میزان خود قرار دارد و از طرف دیگر توسعه زیرساخت ها و عملیات ساختمانی معادن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

رشد قابل توجه بخش مسکن و ساختمان کشور استرالیا نشان داد که حتی در کشورهای توسعه یافته تمرکز بر توسعه بخش ساختمان میتواند رشد اقتصادی را به طرز قابل توجهی افزایش دهد و موتور محرکی برای دیگر بخش های اقتصادی کشور باشد.

منبع: رویترز

  1. سلام و ممنون از ترجمه خوبتون. به نظرم اگر ما هم میتوانستیم در کشورمان یه سیاست معتدلی رو در بخش مسکن داشته باشیم خیلی خوب میشد نه مثل دوران احمدی نژاد با اون سرعت شتابان و... و نه این دوران رکود آاقای روحانی.

    ۰۲


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.