۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۲۶۵۶۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ دسته: تولید
۰

خانه صنعت ایران با ارسال نامه ای به مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان خواست تا با تفکیک بازرگانی از وزارت صنعت به دلیل افزایش مشکلات تولیدکنندگان در صورت اجرایی شدن این تصمیم، مخالفت نمایند.

به گزارش مسیر اقتصاد (مسیر اقتصاد)، در پی تصمیم دولت مبنی بر تفکیک بخش بازرگانی از صنعت و احیای مجدد وزارت بازرگانی، خانه صنعت ایران در نامه ای به رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تفکیک این وزارتخانه مخالفت کرد.

ابوالفضل فراهانی عضو خانه صنعت ایران در گفتگو با مسیر اقتصاد خبر داد: با توجه به اینکه در صورت تفکیک بخش بازرگانی از صنعت، ناهماهنگی بین این دو بخش افزایش می یابد و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان کشور بیشتر می شود، لذا اکثر اعضای خانه صنعت ایران با این اقدام دولت مخالف هستند.

فراهانی افزود: به همین دلیل خانه صنعت ایران با ارسال نامه ای به دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس و سایر نمایندگان، به دلیل نگرانی صنعتگران کشور از بی توجهی به تولید داخل و افزایش واردات در پی این اقدام، مخالفت خود را با تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت اعلام کردند. در این نامه از نمایندگان مجلس درخواست شده است که با این تفکیک مخالفت کنند.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.