۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۹۸۰ ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ دسته: تولید
۰

شرکت آلمانی فولکس واگن پس از مشکلاتی که به دلیل فروش محصولات آلاینده در آمریکا برایش به وجود آمد، با دادن ضمانت بیشتر نسبت به رقبا قصد بازپس گیری مشتریان را دارد.

به گزارش مسیر اقتصاد شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن با افزایش ضمانت خودرو های جدید مدل ۲۰۱۸ خود به ۶ سال یا ۷۲ هزار مایل (بیش از ۱۱۵ هزار کیلومتر)، قصد دارد تا مشتریان آمریکایی را به سوی خود جلب نماید.

مدیران این شرکت گفته اند که بسیاری از رقبا در ماشین های مشابه از ۳ سال یا ۳۶ هزار مایل ضمانت استفاده می کنند.

بیشترین گارانتی ارائه شده تاکنون، متعلق به شرکت هیوندای و کیا بوده است که ۵ سال یا ۶۰ هزار مایل را شامل می شده است.

در حال حاضر، محصولات شرکت فولکس واگن دارای ۳ سال یا ۳۶ هزار مایل گارانتی می باشند.

فروش محصولات این شرکت در حالی رشد بیش از ۱۰ را تجربه می کند که در سال ۲۰۱۶ با کاهش ۶ درصدی، ۳۲۳ هزار خودرو در آمریکا فروخته بود.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۵ با افت ۵ درصدی فروش محصولاتش مواجه شده بود. همچنین فروش محصولات دیزلی این شرکت در آمریکا در این سال متوقف شد.

به دنبال رسوایی شرکت فولکس واگن در فروش محصولات دیزلی آلاینده، این شرکت موافقت کرده است تا ۲۵ میلیارد دلار  در جهت مطالبات صاحبان و فروشندگان این خودرو ها و همچنین به ایالت ها و تنظیم کنندگان مقررات زیست محیطی بپردازد.

در ضمن این شرکت، تعهد به بازخرید ۵۰۰ هزار خودرو آلاینده را نیز پذیرفته است.

منبع: سی ان بی سی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.