۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۵۹۷۳۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ دسته: تولید
۰

امارات متحده عربی با توسعه زیرساخت‌ها، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین روز و ارتقاء استانداردها، در تلاش است تا به قطب گردشگری سلامت در غرب آسیا تبدیل شود. این کشور تاکنون توانسته در حوزه درمان بیماری‌های سرطانی به پیشرفت‌های مطلوبی دست پیدا کند و مراکز درمانی این کشور تا به حال، ۴۰۰ هزار بیمار سرطانی را از سراسر جهان جذب کرده‌اند.

به گزارش مسیر اقتصاد امارات یکی از هدف‌های توسعه‌ای خود را تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت در غرب آسیا ترسیم کرده و به دلیل موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی مطلوبی که دارد، به سرعت به سمت تحقق این هدف در حرکت است.

بهره‌گیری از فناوری مدرن، یکی دیگر از عواملی است که موجب شده صنعت پزشکی امارات خود را آماده جذب گردشگر کند. انجام مشاوره از راه دور، یکی از موارد به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در این زمینه است.

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی و تلاش برای ارتقاء استاندارها و دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی، از جمله اقداماتی است که دولت در این کشور انجام می‌دهد تا به هدف غایی خود نزدیک شود. این کشور تاکنون توانسته برای ۱۴ بیمارستان، از کمیسیون مشترک بین‌المللی گواهینامه دریافت کند.

کدام حوزه‌های پزشکی، اولویت گردشگری سلامت امارات است؟

امارات عربی متحده تاکنون توانسته در حوزه درمان بیماری‌های سرطانی به پیشرفت‌های مطلوبی دست پیدا کند، مراکز درمانی این کشور تا به حال، ۴۰۰ هزار بیمار سرطانی را از سراسر جهان جذب کرده‌اند. جراحی دندان و ارتوپدی از دیگر زمینه‌هایی است که این کشور برای جذب گردشگر، روی آن سرمایه گذاری کرده است.

منبع: مدیکال توریسم

انتهای پیام/ تولید



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.