۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۴۷۷۵۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ دسته: مالیات
۰

در خلال آیین اختتامیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تقدیر از عوامل همایش برای برگزاری این رویداد در تمام سال‌هایی که از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گذشته، گفت: عنوان نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» دارای دو مولفه است که این دو معیار جامع خیلی از مطلوب‌ها و معیارهای ماست.

به گزارش مسیر اقتصاد در خلال آیین اختتامیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تقدیر از عوامل همایش برای برگزاری این رویداد در تمام سال‌هایی که از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گذشته، گفت: عنوان نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» دارای دو مولفه است که این دو معیار جامع خیلی از مطلوب‌ها و معیارهای ماست.

نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» در بازه آبان تا اسفندماه سال جاری برگزار شد. این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، با آیین افتتاحیه در بیست و سوم آبان ماه آغاز شد، سپس با چندین نشست تخصصی و همچنین دریافت و بررسی ۳۰ طرح‌ سیاستی ادامه یافت و در نهایت در ایام مقارن با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ مالیات



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.