۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۴۷۵۳ ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ دسته: تولید
۰

غلامرضا شرفی، ضمن اشاره به مهمترین اولویت های دوران جدید ریاست جمهوری، کشاورزی و صنایع مکمل آن را از ضروریات اقتصاد مقاومتی مطرح کرد و قرارداد های مختلف در حوزه نفت و گاز را مستلزم افزایش حجم و تنوع محصولات آن دانست.

غلامرضا شرفی، نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مسیر اقتصاد ضمن بیان امیدواری از ایجاد یک تحول اساسی در اقتصاد کشور، صنایع مرتبط با کشاورزی و پایین دست انرژی را از الویت های اقتصادی کشور برشمرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه به بخش پایین دستی حوزه انرژی را مهمترین موضوعی دانست که بایستی در دوره جدید ریاست جمهوری به آن رسیدگی شود.

وی همچنین به اهمیت تحقیق و اکتشاف در بخش بالادستی انرژی اشاره کرد و افزود: با عقد قرارداد های مختلف در این بخش، باید حجم و تنوع تولیدات خود را افزایش دهیم.

این نماینده مجلس ضمن مهم ازریابی کردن بحث کشت و صنعت، عملی شدن اقتصاد مقاومتی را معطوف به این حوزه دانست و گفت: بایستی تولیدات کشاورزی را با محصولات مکمل صنعتی به صورت توامان به پایداری رساند.

وی در پایان با اشاره به نوسانات واردات و صادرات محصولات کشاورزی، توجه به صنایع مکمل کشاورزی را موجب جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان در تحولات اقتصادی بیان کرد.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.