۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۴۲۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ دسته: دولت و حکمرانی، سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۳

ویژه نامه سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی منتشر شد. در این ویژه نامه، سخنرانی های همایش بازتاب داده شده و آثار برتر معرفی گردیده است.

به گزارش مسیر اقتصاد سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در تاریخ ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردید.

این شبکه به منظور رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور و در ادامه‌ برگزاری اولین و دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی در اردیبهشت ماه و بهمن ماه سال ۱۳۹۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران، که اثرگذاری قابل توجهی در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کشور داشت، «سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» را با موضوع «پایش وضعیت اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۵ و چشم انداز سال ۱۳۹۶» در دهه فجر و به تاریخ ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری، برگزار می نماید.

این همایش، معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است که سالانه برگزار خواهد شد و به بررسی و پایش مهمترین مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی اقتصادی کشور خواهد پرداخت.

در این همایش که با حضور مسئولین، اساتید دانشگاه و پژوهشگران و دانشجویان سطح کشور برگزار شد، مهمترین مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن بررسی عملکرد دستگاه ها در سال ۱۳۹۵، پیشنهادهایی برای سال ۱۳۹۶ جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه گردید.

نشریه مسیر پیشرفت، ویژه نامه اسفندماه خود را به این مهم اختصاص داده است. در این ویژه نامه، سخنرانی های همایش بازتاب داده شده و آثار برتر معرفی گردیده است. علاقه مندان می توانند این ویژه نامه را از طریق لینک زیر دریافت نمایند:

ویژه نامه مسیر پیشرفت اقتصاد مقاومتی

گفتنی است که آقایان موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، سیدمحمد صاحبکار رئیس امور شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی غضنفری عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت و وزیر سابق صنعت، محمدحسین بحرینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علیرضا رزم حسینی استاندار استان کرمان، سیدفرشاد فاطمی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، دکتر شقاقی عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و معاون کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهندس عیدی فرماندار شهر قلعه گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و احمد توکلی مدیر سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت و نماینده سابق مجلس در این همایش سخنرانی کرده اند که مشروح آن در ویژه نامه آمده است.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.