۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۳۲۵۰۴ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ دسته: دولت و حکمرانی
۰

ششمین نشست از سلسله نشست‌های رویداد بین‌المللی خصوصی سازی در ایران، با موضوع «چالش‌های مدیریت سهام عدالت» روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه در اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد سلسله نشست های رویداد بین المللی خصوصی سازی در ایران، با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی و سازمان خصوصی سازی و پژوهشکده امور اقتصادی برگزار می شود. این سلسله نشست با هدف بررسی چالش‌های موجود در حوزه خصوصی سازی های ایران، طراحی شده است.

نشست چالش‌های سهام عدالت

ششمین جلسه این سلسله نشست‌ها به محور سهام عدالت اختصاص دارد. میزبان این نشست اندیشکده اقتصاد مقاومتی خواهد بود. در این نشست، آقای احمد کابلی زاده کارشناس وزارت امور اقتصاد و دارایی، خانم مرضیه ذوالنوریان مدیرکل دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی سازی، آقای سید بهزاد بقایی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی و خانم مهتاب قراخانلو کارشناس مرکز پژوهش های مجلس حضور خواهند داشت.

این نشست در تاریخ سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و به دلیل رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی با حداقل افراد برگزار می‌‌شود. پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل رویت است:

انتهای پیام/ دولت و حکمرانی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.