۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۱۷۸۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ دسته: دولت و حکمرانی، سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

در مراسم اختتامیه سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی استان کرمان، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بسیج سازندگی به عنوان ۳ دستگاه نمونه در اقتصاد مقاومتی، تندیس برتر همایش را دریافت نمودند. همچنین ۱۰ مقاله و ۱۰ پایان نامه برتر همایش، تقدیرنامه و جوایز همایش در این زمینه را دریافت کردند.

به گزارش مسیر اقتصاد از سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری برگزار شد، در انتهای این مراسم از دستگاه­های برتر در زمینۀ اقتصاد مقاومتی و همچنین از پایان ­نامه ­ها و مقالات برگزیده که در این همایش ارائه شده بودند، تقدیر شد و جوایزی به آن ها اهدا شد.

photo_2017-02-03_00-29-47

در این مراسم از وزارت جهاد کشاورزی به­ خاطر عملکرد مطلوب در زمینۀ اقتصاد مقاومتی به ویژه به دلیل تحقق خودکفایی گندم تقدیر شد و تندیس همایش از طرف شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی به آقای بقایی نماینده این سازمان به عنوان دستگاه برتر اهدا گردید.

همچنین از عملکرد سازمان بسیج سازندگی در زمینۀ اقتصاد مقاومتی به ویژه در حمایت از هسته های مردمی اشتغال تقدیر به عمل آمد و تندیس همایش به آقای دکتر فرهی نماینده سازمان بسیج سازندگی به عنوان سازمان برتر اهدا گردید.

عملکرد استان کرمان نیز به دلیل اقدامات صورت گرفته در اقتصاد مقاومتی علی­ الخصوص اقدامات صورت گرفته در شهرستان قلعه­ گنج در مراسم اختتامیۀ سومین همایش سالانۀ اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر قرار گرفت و جناب آقای رزم حسینی استاندار کرمان تندیس سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی را به عنوان استان برتر در این همایش دریافت کرد.

سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

در بخش دیگر این مراسم از پایان­ نامه ­های برتر همایش تقدیر شد و به هر یک از منتخبین ۲ سکه طلا بهار آزادی و یک دستگاه تلفن همراه جی ال ایکس اهدا گردید.

خانم طیبه مرادی از دانشگاه علامه طباطبایی با پایان­ نامه ای تحت عنوان «رابطه توسعه بخش بانکی و استقلال اقتصادی» به عنوان نفر اول در این بخش جایزۀ ۲ سکۀ بهار آزادی و یک دستگاه تلفن همراه جی ال ایکس را دریافت کرد.

پایان نامۀ «ارائه راهبرد جهت کاهش اثرات تحریم‌های حوزه نفت و گاز بر اقتصاد ایران مبتنی بر روش برنامه‌ریزی سناریویی» به عنوان دومین پایان­ نامۀ برتر معرفی شده و آقای حامد امینی از دانشگاه علم و صنعت به عنوان نویسندۀ این پایان­ نامه مورد تقدیر قرار گرفت.

آقای سید سجاد پادام از دانشگاه علامه طباطبایی نیز به عنوان نفر سوم این بخش با پایان نامه ای با ­عنوان «بررسی مقاوم‌سازی بخش نفت و گاز در سیستم انرژی ایران، با توجه به تجربیات نروژ و انگلستان» در مراسم مورد تقدیر قرار گرفت و از طرف دبیرخانۀ سومین همایش سالانۀ اقتصاد مقاومتی تقدیرنامه و جوایز را دریافت کرد.

همچنین در این بخش از ۷ پایان نامه بعدی تقدیر به عمل آمد و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از حامیان اصلی همایش، به هر یک از ایشان یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا نمود.

سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

در بخش دیگر مراسم اختتامیۀ سومین همایش سالانۀ اقتصاد مقاومتی، مقالات برتر و منتخب هیئت علمی همایش معرفی شده و تقدیرنامه و جوایز از طرف همایش به ایشان اهدا گردید. جایزه اختصاص یافته به برگزیدگان این بخش نیز ۲ سکۀ بهار آزادی و یک دستگاه تلفن همراه جی ال ایکس بود که به نویسندگان ۳ مقالۀ برتر تقدیم شد.

موسی شهبازی با مقاله­ ای با موضوع «شاخص­ها و مؤلفه‌های سنجش عملکرد بانکها در تحقق اقتصاد مقاومتی»، به عنوان نفر اول مورد تقدیر قرار گرفت. مقالۀ «اقتصادمقاومتی و پیش‌درآمدهای آن، چارچوبی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» از آقای محمد حسن حسنی به عنوان مقالۀ دوم برگزیدۀ همایش معرفی گردید. خانم ها سیده اشرف موسوی و مهسا سلسبیل به همراه آقای میرسامان پیشوایی نیز با مقاله ای تحت عنوان «توسعه کسب‌وکارهای خانگی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل» به عنوان نویسندۀ مقالۀ سوم برگزیده در این بخش، تقدیرنامه و جایزۀ همایش را دریافت نمودند.

سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

همچنین در این بخش از ۷ مقاله برتر بعدی تقدیر به عمل آمد و به هر یک از آن ها کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از طرف بانک قرض الحسنه رسالت اهدا گردید.

در پایان نیز عکس یادگاری سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با حضور برگزیدگان همایش گرفته شد.

اختتامیه سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

در این مراسم مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، دکتر طغیانی به عنوان نماینده کمیته علمی همایش و دکتر شوال پور به عنوان نماینده دانشکده مهندسی پیشرفت از برگزیدگان تقدیر به عمل آوردند.

لازم به ذکر است که شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی، به منظور رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور و در ادامه‌ی برگزاری اولین و دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی در اردیبهشت ماه و بهمن ماه سال ۱۳۹۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران، که اثرگذاری قابل توجهی در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کشور داشت، «سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» را با موضوع «پایش وضعیت اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۵ و چشم انداز سال ۱۳۹۶» در دهه فجر و به تاریخ ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری، برگزار نمود.

این همایش، معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است که سالانه برگزار خواهد شد و به بررسی و پایش مهمترین مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی اقتصادی کشور خواهد پرداخت.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.