۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۰۱۳۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ دسته: دولت و حکمرانی
۰

بیگلری عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان از بوروکراسی‌های طولانی اداری گله‌مندند، گفت: تحویل زمین با قیمت‌های بالا به تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی از موانع اصلی تولید است.

به گزارش خبرنگار استان کردستان مسیر اقتصاد مقام معظم رهبری در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات اقتصادی کشور، رئوس برنامه ها و فعالیت های کشور را در رونق تولید ملی دانستند.

در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو است و مقابله با دشمن مستلزم آمادگی روحی و روانی است و یقینا با لحاظ کرد‌ن این گزاره‌ها، رونق تولید با سهولت هر چه بیشتری انجام می‌پذیرد.

حل مشکل بیکاری با رونق تولید

محسن بیگلری عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با مسیر اقتصاد عنوان کرد: اگر رونق تولید محقق شود، در واقع بیکاری رفع و معیشت مردم بهبود می یابد و مشکل تورم و گرانی مهار می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس تصریح کرد: کارگاه‌های تولیدی هرچقدر حمایت شوند، به همان میزان مشکلات اقتصادی کاهش و افراد تحصیلکرده مشغول به کار می‌شوند.

نگاه به تولیدات داخلی یعنی از بیرون دل بکنیم

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق رونق تولید منجر به بهبود معیشت کارگران ایرانی می شود، ادامه داد: در صورت تولید کالای با کیفیت داخلی، مردم به سراغ کالای خارجی نمی روند.

وی تاکید کرد: باید تمام مسئولان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند و سرمایه‌گذاران نیز برای سرمایه‌گذاری پیش‌قدم شوند.

گلایه تولیدکنندگان از فرآیندهای طولانی اداری

وی تاکید کرد: باید دولت شرایط بازار فروش را برای محصولات تولیدکنندگان فراهم کند تا آنان نیز انگیره کار کردن داشته باشند و محصولات با کیفیت‌تری تولید کنند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان از بوروکراسی‌های طولانی اداری گله‌مندند، خاطرنشان کرد: متأسفانه فرآیندهای اداری به سختی پیش می‌رود.

وی در پایان از گله مندی تولیدکنندگان در خصوص خرید زمین های شهرک‌های صنعتی با قیمت گران خبر داد و گفت: مسئولان بایستی در راستای تحقق شعار سال از این افراد حمایت کرده تا تولید و سرمایه‌گذاری رونق بگیرد.

انتهای پیام/ فرهنگ و گفتمان



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.