موسسه آمریکایی «Civic Economics» در تحقیقی تفاوت های خرید از دو شرکت تامینکننده محلی و غیرمحلی لوازم و تجهیزات اداری را مورد بررسی قرار داده است. این ...
بر اساس تحقیقات علمی، رونق کسب و کارهای محلی از طریق ترجیح کالای داخلی به دیگر نمونه های مشابه، به رونق اقتصادی کل جامعه منجر می شود. به طور خاص کسب و ...
در راستای مقاوم سازی اقتصاد ملی، کشورهای جهان علاوه بر حمایت از کالای داخلی، حمایت ویژه از کسبوکارهای محلی را نیز در دستور کار قرار داده اند. بر همین ...
رئیس بانک مرکزی زیمباوه در گزارشی اقدامات و ابتکارات برخی کشورها از جمله مالزی، آمریکا، برزیل، چین، آفریقای جنوبی و زامبیا را در زمینه حمایت از کالاها ...
موسسه اعتماد محلی آمریکا در گزارشی ۱۰ دلیل اصلی حمایت از کسب و کارهای داخلی و محلی را ارائه نموده است. در این گزارش حفظ استقلال، کاهش خروج ارز، افزایش ...
مهمترین اقدامی که دولتها همواره برای اشتغالزایی انجام دادهاند، اعطای تسهیلات به بخشهای مختلف در شهرها و روستاها در سطح گسترده بوده است؛ ح ...
در آمریکا از سال ۱۹۳۳ در راستای حمایت از محصولات داخلی، کلیه نهادهای دولتی فدرال، ایالتی و محلی ملزم شده اند در خریدهای خود، محصولات تولید داخلی را به ...
نمایشگاههای عرضه کالاهای داخلی، یکی از راهکارهای کشورهای جهان برای حمایت از کالاها و تولیدکنندگان داخلی و معرفی آن هاست. نمایشگاه صادرات و واردات چین ...
دولت کره جنوبی با حمایت هوشمندانه از تولید داخلی، منجر به توسعه و ایجاد مزیت رقابتی در صنایع داخلی این کشور شده است. از جمله مهمترین ابزارها و سیاست ...
راه اندازی فروشگاه هایی مخصوص عرضه کالاهای ۱۰۰ درصد داخلی، یکی از راهکارهای کشورهای جهان در حمایت از کالاهای داخلی است. فروشگاه هایی همچون «ساخت آمریک ...