۰۲ آبان ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۸۸۵۸۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ دسته: کشاورزی
۰

وزارت کشاورزی آمریکا ۱۱۰ میلیون دلار برای کمک به توسعه فعالیت کشتارگاه‌های کوچک گوشت و طیور پرداخت می‌کند. هدف از این برنامه، کمک به ساخت تاسیسات جدید فرآوری گوشت و طیور و همچنین گسترش تاسیسات موجود است. این سرمایه گذاری به دنبال ایجاد رقابت عادلانه‌تر برای کشاورزان و دامداران و در نتیجه کاهش هزینه‌های مواد غذایی برای خانوارهای آمریکایی است.

به گزارش مسیر اقتصاد وزارت کشاورزی آمریکا ۱۱۰ میلیون دلار برای کمک به کشتارگاه‌های دام و طیور کوچک برای گسترش فعالیت های خود در تلاش برای ترویج رقابت و کاهش هزینه‌های مواد غذایی سرمایه‌گذاری می کند.

کمک بلاعوض به پروژه‌های توسعه صنایع گوشت و طیور

به عنوان بخشی از این سرمایه‌گذاری، ۸۳ میلیون دلار کمک بلاعوض به شرکت‌هایی که از طریق برنامه توسعه گوشت و طیور وزارت کشاورزی ایالات متحده، با هدف تامین مالی ساخت تاسیسات فرآوری جدید است، اختصاص داده می‌شود.

علاوه بر این، ۲۶.۹ میلیون دلار کمک بلاعوض به ۳۳ پروژه از طریق برنامه ظرفیت گوشت محلی وزارت کشاورزی ایالات متحده، که پروژه‌های توسعه در صنایع گوشت و طیور را نیز تأمین می‌کند، اختصاص می‌یابد.

بودجه اختصاصی، که از طرح نجات آمریکایی دولت بایدن تأمین می‌شود، به ده‌ها کشتارگاه می‌رسد که به دنبال ساختن امکانات جدید یا افزودنی به امکانات موجود هستند. تا به امروز، دولت بیش از ۷۰۰ میلیون دلار به پروژه‌های زیربنایی که ظرفیت گوشت و مرغ را افزایش می‌دهد، اختصاص داده است.

اهدای فرصت عادلانه برای رقابت در بازار غذایی

وزیر کشاورزی آمریکا، تام ویلساک، در بیانیه‌ای گفت: «وزارت کشاورزی ایالات متحده در حال تلاش است تا به کشاورزان و دامداران فرصت عادلانه‌تری برای رقابت در بازار بدهد که این امر باعث افزایش گزینه‌های غذای محلی و کاهش هزینه‌ها برای خانواده‌های آمریکایی می‌شود.» ارزش جوایز، بسته به پروژه از چند هزار دلار تا ۱۰ میلیون دلار متغیر است.

منبع: agriculturedive

انتهای پیام/ کشاورزی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.