۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۹۶۴۸۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ دسته: پول و بانک
۰

حیدری فرماندار قم با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدایی سال جاری، ۲ هزار و ۹۰۶ نفر در این استان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کرده‌اند، گفت: هر گونه سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج از طریق فرمانداری‌ها قابل پیگیری است و زوج‌های جوان می توانند با مراجعه به فرمانداری ها، شکایات خود از بانک‌های عامل را اعلام کنند.

به گزارش حسین حیدری خبرنگار استان قم مسیر اقتصاد اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان به تناسب هزینه های زندگی و تورم سالیانه یکی از اقدامات مؤثر در زمینه فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان است.

۲۹۰۰ نفر در ابتدای سال جاری وام ازدواج دریافت کرده اند

مرتضی حیدری فرماندار قم در گفتگو با مسیر اقتصاد با اشاره به مسئله وام ازدواج، اظهار داشت: در سال  گذشته دوازده هزار و ۳۱۰ نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان قم دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: سهم بانک های ملی، ملت و صادرات در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ترتیب، ۳۱، ۱۴ و ۱۱ درصد بوده است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدایی سال جاری، دو هزار و ۹۰۶ نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کرده اند، گفت: بانک ملی در پرداخت تسهیلات وام ازدواج، عملکرد بهتری داشته است.

سخت‌گیری بانک ها در پرداخت وام ازدواج از طریق فرمانداری‌ها قابل پیگیری است

حیدری با اشاره به اینکه هر برنامه ای در خصوص وام ازدواج بصورت سراسری اعلام می شود، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا زوجین در دریافت وام ازدواج کمتر دچار مشکل شوند؛ با این حال با هرگونه سختی بی مورد بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برخورد خواهد شد.

فرماندار قم در پایان با بیان اینکه زوجین می توانند با مراجعه به فرمانداری شکایات خود از بانک های عامل را اعلام کنند گفت: به طور کلی، مسئولین مربوطه در تلاش هستند، که زوج های جوان در گرفتن وام ازدواج با مشکلات جدی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ نظام مالی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.