۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۹۳۱۶۹ ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ دسته: انرژی
۰

یک مسئول دولتی گفت: افراد مختلفی در جهان وجود دارند که می‌توانند نفت ایران را از بورس خریداری کنند، اما اکنون اطلاعی از وضعیت و نحوه عرضه ندارند؛ بازاریابی برای فروش نفت از طریق بورس، در این زمینه اثرگذار خواهد بود.

یک مسئول دولتی در حوزه نفت و انرژی در گفتگو با مسیر اقتصاد در خصوص موانع پیش روی عرضه نفت در بورس، گفت: افزایش عرضه نفت در بورس نیازمند اقداماتی است که باید توسط وزارت نفت انجام شود.

وی افزود: قیمت در عرضه نفت در بورس باید شناورتر باشد و به گونه ای نباشد که خرید نفت از ایران خارج از بورس، برای مشتریان به صرفه تر شود.

افزایش فروش نفت از طریق بورس نیاز به بازاریابی دارد

این مسئول دولتی اضافه کرد: اقدام دیگری که باید انجام شود، بازاریابی برای فروش نفت از طریق بورس است. قطعا افراد مختلفی در جهان وجود دارند که می توانند نفت ایران را از بورس خریداری کنند، اما اکنون اطلاعی از وضعیت و نحوه عرضه ندارند.

وی گفت: اگر وزارت نفت اراده کند و بخواهد، می تواند عرضه نفت در بورس را تا حدی افزایش دهد که نیاز ایران به فروش نفت مرتفع گردد.

انتهای پیام/ نفت و انرژی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.