۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۸۶۸۴۲ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ دسته: پول و بانک
۴

بررسی های میدانی از بانک های ملت، تجارت و صادرات نشان می دهد که این بانک ها از بخشنامه بانک مرکزی ابراز بی اطلاعی کرده و هنوز اقدام به پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی نکرده اند.

به گزارش مسیر اقتصاد هفته گذشته بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای به بانک ها، از آغاز پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی به زوجین خبر داد. بر اساس این بخشنامه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج باید در اولویت نخست پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک ها قرار بگیرد.

با این وجود، بررسی های میدانی از بانک های ملت، تجارت و صادرات نشان می دهد که این بانک ها از بخشنامه بانک مرکزی ابراز بی اطلاعی کرده و هنوز اقدام به پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی نکرده اند.

ضروری است بانک مرکزی هر چه سریعتر در این زمینه اقدام  نماید و روند اعطای وام ازدواج به زوجین بر اساس قانون جدید بودجه را تسریع کند.

انتهای پیام/ نظام مالی

  1. خواهشا پیگیری کنید بانک صادرات ثبت نام کردیم اما میگه خبری نیست هنوز

    ۰۲
  2. من ثبت نام کردم وام ازدواج بانک ملت افتاده رفتم بانک میگن ابلاغیه نیومده برامون معذوریم تاریخ۲۵/فروردین۹۸

    ۰۲
  3. منم ۲۸ فروردین بانک ملت مراجعه کردم و لی گفتن که ابلاغ نشده و هنوز بودجه نداریم...واقعا که...

    ۰۰
  4. با سلام من در تاریخ ۱۵ فروردین ثبت نام کردم برای وام ازدواج. بانک صادرات. شعبه شهید رجایی کرمانشاه و لی هنوز بانک میگوید بوجه ای نداریم. خواهشمندم. پیگیری نمایید. واقعا برای خرید وسایل اولیه زندگی ب این وام احتیاج دارم. لطفا پیگیری نمایید. با تشکر فرزاد نیکنام. با کد ملی ۳۲۵۹۰۲۶۸۶۱

    ۰۰


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.