۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۸۰۲۶۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ دسته: پول و بانک، وام ازدواج
۰

در کلیپی که با عنوان «۳۰ میلیون تومان ناقابل از پول خودمان» تهیه شده است، محل تامین منابع وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی، ۴۵ هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه مردم در بانک ها عنوان شده که پول خود مردم است و نیازی به ذخایر بانک ها و بودجه دولت ندارد. در این کلیپ پیشنهاد شده است که نمایندگان مجلس، بازپرداخت اقساط وام ازدواج را نیز به ۶ سال افزایش دهند.

به گزارش مسیر اقتصاد کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در آخرین جلسات خود، با افزایش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۳۰ میلیون تومان موافقت کرد.

بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، امکان افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان از طریق منابع قرض الحسنه مردم در بانک ها وجود دارد و این افزایش، موجب طولانی شدن صف وام ازدواج نمی شود.

طبق این گزارش، در دوره های قبلی نیز افزایش وام ازدواج منجر به افزایش صف وام ازدواج نشده است و با پیگیری های بانک مرکزی و جلوگیری از اعطای منابع مردم به مدیران و کارکنان بانکی، این مسئله رخ نخواهد داد.

در کلیپ زیر که با عنوان «۳۰ میلیون تومان ناقابل از پول خودمان» توسط مسیر اقتصاد تهیه شده است، محل تامین منابع وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی آمده و پیشنهاد شده است که نمایندگان مجلس، بازپرداخت اقساط وام ازدواج را نیز به ۶ سال افزایش دهند.

کلیپ از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/ وام ازدواج



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.