۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۷۳۰۹ ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ دسته: مسکن
۱

در این کلیپ ۶ دقیقه ای، یک داماد شیرازی داستان ازدواج خود را توضیح می دهد؛ اینکه چرا نتوانسته خانه بخرد، چه چیزی باعث گرانی مسکن شده و چه کسانی مانع کاهش قیمت مسکن هستند.

به گزارش مسیر اقتصاد گرانی مسکن به دغدغه عموم جامعه تبدیل شده و اقشار ضعیف و متوسط، بیشترین ضرر را از آن دیده اند.

راهکارهای مختلفی برای مقابله با گرانی مسکن و جلوگیری از افزایش قیمت آن در آینده وجود دارد. آنچه مورد تایید کارشناسان قرار گرفته، حضور سوداگران در بازار مسکن است که باعث این گرانی شده و باید با آن مقابله شود.

مسیر اقتصاد در کلیپی از زبان یک داماد شیرازی که داستان ازدواج خود را تعریف می کند، این مسئله را مطرح کرده است. اینکه چرا او نتوانسته خانه بخرد، چه چیزی باعث گرانی مسکن شده و چه کسانی مانع کاهش قیمت مسکن هستند.

اینجا ببینید:

انتهای پیام/ راه و ساختمان

  1. وام مسکن هم که به بهانه قدرت خريدميدندونقدینگی را افزایش ميدهدبه سند ملکداران تعلق ميگيردوملکداران وقتی،نيازماليش رابا برداشت وام حل ميکنندچه لزومی به فروش هست و مسکن وعرضه کمبودميشودياقيمت دلبخواهي با وام اضافه شده به مبلغ نقدی آپارتمان که قیمت نقدی خودش جهشی است پرداخت وام هم اضافی وزوري به همره قیمت نقدیست البته ملکداران این کارها رااز بنگاههايادگرفتندبنگاهها برفرض به قیمت نقدی پنجاه میلیون میخرند وام چهل میلیونی به سندش برداشته به قیمت نقدی صدمیلیون ياهفتادميليون نقدبعلاوه پرداخت چهل میلیون وام و اینگونه بعدازخريددرديواروشيپوراگهي فروش ثبت ميکنندوزيراين آگهی ثبت میکنند که آپارتمانهای ۴تاش۱۰۰متري شماراخريداريم و هرج مرج دلبخواهي و اخلال و ناامنی ایجادکرده وچوب لای چرخ دولت ميگذارندودولت اينهارابايدمجازات و قیمت مسکن رابه قبل برگرداندعاملان گرانی همکاران دشمنندچون دشمن رابه هدفش ميرسانندودشمن فکرميکندنابساماني ايجادکرده وقدرتمنده و پیروز شده حال آنکه همکاران دشمن دشمن رابه هدفش ميرسانندنه خود دشمن است که به هدفش ميتواندبرسداينها توطئه دشمن است هرج مرج ایجادکند عاملان گرانی باعث خواسته دشمن ميشونددست قوه قضائیه را میبوسم که اگر اینها رادارنزندخوددشمن راهم به وطن راه ميدهندچه برسدهدف دشمن را انجام وبه خواسته اس برسانند

    ۰۰


جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.