۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۶۳۱۳ ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ دسته: کشاورزی
۰

نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به طرح استیضاح نمایندگان مجلس از وزیر جهاد کشاورزی، گفت: با توجه به دفاعیات وزیر جهاد کشاورزی و نیز شرایط فعلی کشور، باید طرح استیضاح از وی به طرح سوال تغییر پیدا کند. همچنین که بر اساس آخرین اخبار، برخی از نمایندگان مجلس امضای خود را از استیضاح وزیر جهاد کشاورزی پس گرفته اند.

نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مسیر اقتصاد در خصوص وضعیت استیضاح وزیر جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه داد.

این نماینده مجلس با اشاره به محورهای استیضاح مهندس حجتی در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین نادرست قیمت گندم یکی از محورهای مهم این استیضاح است. در همین خصوص جلساتی را طی ماه های گذشته در کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار شد و قیمت حداقلی گندم برای سال زراعی جدید حدود ۲ هزار تومان تعیین گردید.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکالیف وزارت جهاد کشاورزی در امر قیمت گذاری گندم گفت: طبق اعلام وزیر جهاد کشاورزی این وزارتخانه تمامی مکاتبات خود را با شورای اقتصاد جهت تعیین درست قیمت این محصول انجام داده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس با توجه به اظهار نظرهای کارشناسی تشکل های کشاورزی و نیز رصد دقیق مشکلات گندم کاران با قیمت ۱۶۰۰ تومانی این محصول مخالف هستند.

افضلی تاکید کرد: به همین منظور و برای اجرای صحیح قانون خرید تضمینی اعضای کمیسیون کشاورزی طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را در مجلس کلید زدند.

انصراف بعضی نمایندگان مجلس از استیضاح وزیر کشاورزی

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت فعلی استیضاح وزیر جهاد کشاروزی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بر اساس آخرین اخبار، برخی از نمایندگان مجلس امضای خود را از استیضاح وزیر جهاد کشاورزی پس گرفته اند.

وی ادامه داد: استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با توجه به وضعیت کشور و نیز بخش کشاورزی باید انجام شود و چنانچه وضعیت کشور به گونه ای باشد که این اتفاق به ضرر کشور تمام شود، مسلما انجام نخواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور و تحریم های شدید آمریکا، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به صلاح کشور نیست و بهتر است نمایندگان محترم مجلس طرح استیضاح از وزیر جهاد کشاورزی را به طرح سئوال تغییر دهند.

انتهای پیام/ غذا و کشاورزی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.