۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۶۱۹۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ دسته: تجارت و دیپلماسی
۰

کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی این هفته در ادامه سلسله جلسات خود، به بررسی وضعیت پیشبرد پیمان های پولی و مقابله با تهدیدات سوئیفت خواهد پرداخت.

به گزارش مسیر اقتصاد کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه این هفته در ادامه جلسات خود جهت پیگیری و اتخاذ تصمیم در خصوص مهمترین مسائل کشور، به مسئله پیمان های پولی و سوئیفت خواهد پرداخت.

در این جلسه که با حضور کارشناسان، مسئولین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، نمایندگان مجلس، اصناف و صرافی ها و تاجران و اعضای اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد، وضعیت پیشبرد پیمان های پولی و مقابله با تهدیدات سوئیفت مورد بررسی قرار خواهد کرد.

حذف دلار و استفاده از ارزهای ملی در تجارت و استفاده از پیام رسان های موازی سوئیفت، راهکارهایی جهت بی اثر کردن تحریم های آمریکاست که بانک مرکزی در این زمینه مسئول اقدام است.

با این وجود بررسی ها نشان می دهد پیشبرد این دو مسئله حیاتی وضعیت مناسبی نداشته و به همین دلیل، مجلس بنا دارد این مهم را پیگیری نماید.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.