۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۴۵۹۱۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ دسته: مالیات
۰

زهرا سعیدی مبارکه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از بررسی دقیق تر مصادیق معافیت و نرخ های ترجیحی در لایحه مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه و سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مسیر اقتصاد در خصوص بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: «ماده ۴ و ۵ لایحه قانون مالیات ارزش افزوده که مربوط به معافیت ها بود و اختلاف نظر زیادی درباره آن وجود داشت به کمیته مالیات کمیسیون ارجاع شد.»

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اذعان به وجود نظرات متفاوت درباره نحوه حمایت از برخی کالاها و خدمات مثل معافیت با نرخ صفر درصد، اعمال نرخ تخفیفی و…، اعلام کرد: برای همبستگی بیشتر، در کمیته مالیات از نمایندگان بخش خصوصی، اصناف،کارشناسان و مسئولان دولتی دعوت خواهد نمود.

در پایان عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان از جمع بندی نظرات در قالب ماده واحده و ارائه به کمیسیون برای تصمیم گیری نهایی طی روزهای آینده خبر داد.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.