۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۳۰۳۱۳ ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ دسته: تجارت و دیپلماسی
۰

طبق اعلام نماینده شرکت آلستوم، در این قرارداد ضمن تولید واگن های مورد نیاز کشور و انتقال تکنولوژی، بحث صادرات واگن و قطعات آن به خارج نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش مسیر اقتصاد شرکت آلستوم فرانسه آماده است تا با همکاری یک شرکت روسی سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری در شرکت واگن پارس ایران انجام دهد.

آقای وینسنت دورت نماینده شرکت آلستوم فرانسه در ایران گفته است که این شرکت با همکاری شرکت ترنس روس، درحال کار بر روی نهایی کردن این قرارداد سرمایه گذاری در تولید واگن های مسافربری، مترو، بوژی و قطعات آن ها در کارخانه واگن پارس اراک هستند.

شرکت آلستوم یک شرکت بزرگ و چند ملیتی است که در زمینه صنعت حمل و نقل جهانی یک بازیگر بزرگ محسوب می شود.

شرکت واگن پارس ایران نیز که در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده انواع لوکوموتیو، واگن های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه محسوب می شود.

طبق اعلام نماینده شرکت آلستوم در این قرارداد ضمن تولید واگن های مورد نیاز کشور و انتقال تکنولوژی، بحث صادرات واگن و قطعات آن به خارج نیز در نظر گرفته شده است.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.