۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۲۵۳۹۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ دسته: تجارت و دیپلماسی
۰

به منظور تسهیل تجارت چندجانبه میان کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی قرار است در ماه سپتامبر امسال نمایشگاهی در کشور چین با هدف توسعه توافق تجاری میان سه کشور و تسریع اتحاد و ادغام منطقه ای برگزار گردد.

به گزارش مسیر اقتصاد، به منظور تسهیل تجارت چندجانبه میان کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی قرار است در ماه سپتامبر امسال نمایشگاهی توسط نمایندگی های گسترش تجارت سه کشور برگزار گردد. این نمایشگاه با تمرکز بر همکاری منطقه ای در زمینه تولید هوشمند، صنایع زیبایی و غذا از ۲۳ تا ۲۵ سپتامبر در وایتاهنگ در استان شاندونگ شرق چین برگزار می شود.

گوا ینگویی، رئیس بخش نمایشگاه و رویدادهای اتاق بازرگانی بین المللی چین گفته است که هدف این نمایشگاه توسعه توافق تجارت آزاد میان سه کشور و تسریع اتحاد و ادغام منطقه ای می باشد.

طبق گفته ینگویی، اقتصاد جهانی هنوز پس از بحران مالی، وضعیت رکودی را تجربه می کند که توسعه پایدار اقتصادی و تجاری کشورهای آسیای شرقی از جمله این سه کشور، برای رشد آسیا بسیار مهم خواهد بود.

طبق گفته ژانگ دالان نماینده ارشد دفتر تجارت ژاپن- چین، نمایندگی گسترش تجارت سبب شده تا سرعت متوسط رو به بالای رشد اقتصادی چین، اطمینان و اعتماد به نفس شرکت های ژاپنی در چین را نیز افزایش دهد.

وی همچنین در ادامه گفته است که در سالهای اخیر، محیط کسب و کار چین نیز بهبود یافته است و نمایندگی ها میزان سرمایه گذاری شرکت های ژاپنی در چین را به خصوص در زمینه تولید محصولات باکیفیت بالا از قبیل اتومبیل و ماشین آلات افزایش داده است.

این سومین باری است که چین میزبان نمایشگاه است. تعداد ۱۰۰۰ شرکت که حدود ۵۵ درصد آنها از خارج کشور بوده اند، در نمایشگاه قبلی شرکت داشته اند.

منبع: چاینادیلی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.