۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۹۵۶۲ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ دسته: تجارت و دیپلماسی
۰

صندوق سرمایه‌گذاری روسیه اعلام کرده‌است قصد دارد ۴۰۰ میلیارد روبل، معادل ۷ میلیارد دلار در اقتصاد این کشور سرمایه گذاری کند.

به گزارش مسیر اقتصاد صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه اعلام کرده‌است قصد دارد درسال جاری میلادی ۴۰۰ میلیارد روبل، معادل ۷ میلیارد دلار در اقتصاد این کشور سرمایه گذاری کند.

صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه، در عمل صندوقی است که با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی و جذب سرمایه‌های آن‌ها در پروژه‌های مختلف روسیه سرمایه‌گذاری میکند.ابعاد فعالیت این صندوق به قدری گسترده است که در حال حاضر ۹۰ درصد از سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی که در سال وارد روسیه میشود، از طریق این صندوق جذب و ساماندهی میشود.

طبق گفته مدیر عامل این صندوق این سرمایه‌گذاری به بخش‌های مختلف اقتصاد این کشور ازجمله کشاورزی اختصاص خواهد یافت. علاوه بر این این صندوق قصد دارد سرمایه‌گذاری خود در بخش‌های زیرساختی و توسعه فناوری‌های مرتبط با آن را نیز افزایش دهد.

منبع: اسپوتنیک



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.