۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۷۴۴۹ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ دسته: تولید
۰

طبق قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی اطلاعات روسیه، تمامی شرکت ها موظف به رعایت این مقررات می باشند. در این میان شرکت توییتر آمادگی خود را برای انتقال اطلاعات کاربران روسی به سرورهای این کشور، اعلام کرده است.

به گزارش مسیر اقتصاد مدیران شرکت پیام رسان توییتر اعلام آمادگی کرده اند که تا تابستان ۲۰۱۸، اطلاعات کاربران روسی این برنامه را به سرورهای مستقر در روسیه انتقال دهند.

مقامات روسی تایید کرده اند که توییتر در نامه ای به طور رسمی تایید کرده است که پایگاه اطلاعات شخصی روس ها را به سرورهای این کشور انتقال خواهد داد.

شرکت آمریکایی توییتر در حال شناسایی اطلاعاتی است که باید به سرورهای روسیه منتقل شوند.

طبق قانون حفظ حریم خصوصی اطلاعات روسیه، تمام شرکت هایی که اطلاعات شخصی شهروندان روسی را پردازش می کنند، موظف به ذخیره آن اطلاعات بر روی سرورهای داخل مرزهای این کشور هستند.

این قانون در راستای حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی، در سال گذشته به اجرا در آمد. از آن زمان تاکنون رگولاتوری روسیه، ۱۵۰۰ شرکت را بررسی کرده است تا مطمئن شود که منطبق با قانون فعالیت می کنند.

وب سایت شبکه LinkedIn، اولین شرکت خارجی مسدود شده توسط رگولاتوری روسیه پس از عدم تطابق آن با قوانین این کشور بود.

منبع: راشاتودی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.