۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۴۹۸ ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ دسته: دولت و حکمرانی، سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

اولین نشست خبری سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی دوشنبه ۲۷ دی ماه با حضور اعضای هیئت علمی همایش در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد نشست خبری سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی قرار است دوشنبه ۲۷ دی در باشگاه خبری توانا (خبرگزاری فارس) و با حضور دکتر محمد نوفرستی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سیداحسان خاندوزی عضو هیئت ‌علمی دانشکده‌ اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدیرکل دفتر اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس، دکتر مهدی طغیانی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان و دکتر میثم نریمانی مدیرکل دفتر سیاستگذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

موضوع سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی به پایش و بررسی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ و طرح پیشنهادهای عملیاتی در این زمینه اختصاص یافته است و شامل ۴ محور اصلی می باشد که عبارتند از:

محور اول: گزارش عملکرد دستگاهها و استانها در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی (ویژه دستگاهها و استانداریها)

محور دوم: نقد و بررسی اقدامات دستگاه ها و استان ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی (ویژه پژوهشگران و تحلیلگران)

محور سوم: ارائه پایان نامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی (ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان)

محور چهارم: طرح پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال آتی

به گزارش شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی، این شبکه به منظور رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور و در ادامه‌ی برگزاری اولین و دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی در اردیبهشت ماه و بهمن ماه سال ۱۳۹۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران، که اثرگذاری قابل توجهی در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کشور داشت، «سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» را با موضوع «پایش وضعیت اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۵ و چشم انداز سال ۱۳۹۶» در دهه فجر و به تاریخ ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری، برگزار می نماید.

این همایش، معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است که سالانه برگزار خواهد شد و به بررسی و پایش مهمترین مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی اقتصادی کشور خواهد پرداخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می توانید به سایت conf.mett.ir مراجعه نمایید.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.