۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۱۵۵۱۸ ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ دسته: تجارت و دیپلماسی، هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

خلاصه‌ای از دومین پیش‌نشست هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «فرصت‌های جاده ابریشم در توسعه تجارت با کشورهای منطقه» در یک کلیپ منتشر شد.

به گزارش مسیر اقتصاد دومین پیش نشست هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «فرصت‌های جاده ابریشم در توسعه تجارت با کشورهای منطقه» روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست، آقای علی فکری رئیس محترم اداره سیاست ها و برنامه های اقتصادی وزارت امور خارجه و عضو کمیته علمی همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، محمدحسین ملائک سفیر اسبق ایران در چین، مجیدرضا حریری رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین، مجید رئوفی پژهشگر و نویسنده در حوزه اقتصاد چین و وحید قربانی مدیر گروه سیاست خارجی پژوهشکده تحقیقات راهبردی حضور داشتند.

در این نشست ضمن انتقاد از اینکه انفعال و بلاتکلیفی در داخل ایران موجب بهره مندی ناچیز از ظرفیت‌های جاده ابریشم چین شده است، ثبات و توسعه ایران به عنوان لازمه پیشرفت جاده ابریشم در منطقه غرب آسیا مطرح شد.

در کلیپ زیر خلاصه‌ای از نظرات مطرح شده در این نشست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.