۱۵ مهر ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۹۲۴۶۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ دسته: تولید
۰

مالزی مصمم است تا صنعت گردشگری خود را در حوزه جذب گردشگر مسلمان، با همکاری روسیه رونق بخشد. این همکاری بیشتر مربوط به دریافت گواهینامه حلال است که استانداردهایی را در بخش مهمان پذیری و هتلداری، مناسب شرایط مسلمانان تعریف کرده است.

به گزارش مسیر اقتصاد دو سازمان صدور گواهی حلال روسیه و مرکز گردشگری اسلامی مالزی قرار است در همکاری با یکدیگر، گردشگری مسلمانان در مالزی را تقویت کنند.

در چهارمین کنفرانس گردشگری اسلامی که اخیرا برگزار شد، تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین کشوهای مسلمان در خصوص رونق گردشگری اسلامی به امضا رسیده است. حالا مالزی تصمیم گرفته این تفاهم‌نامه را در همکاری با سازمان صدور گواهی حلال روسیه در کشورش اجرایی کند.

همکاری روسیه و مالزی برای توسعه گردشگری اسلامی

هدف تفاهم‌نامه کنفراس یاد شده، تقویت و توسعه گردشگری اسلامی در کشورهای مسلمان است. این همکاری که قرار است روسیه با کشور مالزی در راستای اجرای تفاهم‌نامه توسعه گردشگری داشته باشد مربوط به طرح هماهنگ کردن الزامات دریافت گواهینامه‌های استاندارد برای هتل‌ها و مشاغل مهمان پذیری با رویکرد اسلامی است.

به گفته مقامات سفارت روسیه در مالزی، از ابتدای سال ۲۰۲۴ سازمان صدور گواهی حلال، صدور گواهینامه خدمات گردشگری بر اساس استانداردهای اسلامی را آغاز کرد که این گواهینامه، بر اساس معیارهای اخذ شده از ۳۰ کشور اسلامی تدوین شده است و می‌تواند کشورها را در جذب گردشگر مسلمان کمک کند.

منبع: مالزی میل

انتهای پیام/ تولید



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.