۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۱۷۶۱۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۰

گزارش تصویری پیش نشست چهارم از هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که با عنوان «توسعه تجارت با کشورهای عراق و سوریه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، ۲۴ دی ماه و با حضور صاحبنظران این حوزه برگزار شد.

به گزارش مسیر اقتصاد نشست «توسعه تجارت با کشورهای عراق و سوریه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، ۲۴ دی ماه و با حضور حسن دانایی فر مشاور معاون اول ریاست جمهوری و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه، فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، متفکرآزاد دبیر هیئت رئیسه مجلس و نائب رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس فراکسیون استان‌های مرزی و  مرزنشینان مجلس، حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا عنایتی مدیرکل اداره خلیج فارس وزارت امور خارجه، حسن شاه حسینی رئیس اداره دوم خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه، سید محمد ماجدی کارشناس ارشد مسائل سوریه در وزارت امور خارجه، اصغر میرزایی دبیر اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سوریه و سید حمید حسینی عضو اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق و دیگر کارشناسان، در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. این نشست، چهارمین پیش نشست تخصصی از هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی بود که در تاریخ ۲۹ بهمن با موضوع «تجارت منطقه‌ای؛ اولویت راهبردی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.