۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۶۹۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ دسته: تجارت و دیپلماسی
۰

یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال کره جنوبی اعلام کرده است که به شبکه پرداختی ریپل جهت انتقال وجه بین‌المللی پیوسته است؛ تا از راهکارهای ارائه شده توسط این شبکه، جهت تسهیل پرداخت های بین المللی خود استفاده کند.

به گزارش مسیر اقتصاد در طول سال های اخیر شبکه پرداختی ریپل توانسته است ابداعاتی را به منظور کاهش هزینه و افزایش سرعت در تبادلات خارجی فراهم نماید. به همین دلیل به مرور زمان بانک ها و موسسات مالی مختلف و متعددی از سراسر جهان به استفاده از این شبکه روی آورده اند.

کره جنوبی به شبکه پرداختی ریپل پیوست

در همین راستا کوین وان ترنسفر، به عنوان یکی از شرکت های تابعه صرافی ارز دیجیتالی کوین وان کره جنوبی، به تازگی اعلام کرده است که به شبکه ریپل پیوسته است و از راه حل های این شرکت برای انجام پرداخت های بین المللی استفاده می کند. این همکاری اولین تبادل دارایی های دیجیتالی در کره است که با همکاری شبکه ریپل صورت می گیرد.

پیش از این نیز بانک ملی کویت به عنوان بزرگترین بانک این کشور اعلام کرد که یک برنامه انتقال وجه با استفاده از شبکه ریپل راه اندازی کرده است.

یک سرویس جدید انتقال وجه تحت عنوان کراس نیز به مشتریان متقاضی انتقال وجه با اهداف جزئی، برای پرداخت های سریع و ارزان وجوه بین المللی ارائه شده است. این سرویس تاکنون امکان انتقال وجه به تایلند و فیلیپین را فراهم می کند.

شرکت ریپل تأیید کرده است که راهکار xCurrent که به عنوان یکی از گزینه های انتقال وجه پیشنهاد شده این شرکت است، امکان انجام پرداخت ها با سرعت بالا و هر میزانی از مبلغ را در سراسر جهان فراهم می کند. ریپل از ظرفیت بلاک چین برای توسعه سیستم های پرداختی خود کمک می گیرد.

ریپل دارای دو محصول عمده xCurrent و xRapid است که محصول اول به جای استفاده از سیستم بانکداری واسطه ای و کارگزاری از شبکه پرداختی ریپل برای انتقال وجه استفاده می کند. این شیوه از پرداخت ها انقلابی در شیوه های پرداختی خواهد بود.

منبع: لدگرین سایت yon.ir/M1vxD

انتهای پیام/ اقتصاد بین الملل



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.