۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۷۳۴۱۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ دسته: انرژی، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
۰

پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی بهمن ماه سال جاری با موضوع «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» برگزار می شود. این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها از جمله مجلس و دولت برگزار خواهد شد.

به گزارش مسیر اقتصاد در ادامه برگزاری چهار همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.(۱)

این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها از جمله مجلس و دولت برگزار می شود. دبیرخانه این همایش نیز در مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی قرار دارد و جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی می گردد.

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هر ساله در بهمن ماه و در ایام مقارن با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه های علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می گردد.

مروری بر چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

پیش از این چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی ۲۹ بهمن ماه سال گذشته در دانشگاه شهید بهشتی با موضوع تولید و اشتغال برگزار گردید؛ کمیته علمی این همایش را آقایان دکتر دژپسند وزیر اقتصاد، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر خاندوزی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر نصیری اقدم دبیر کمیسیون اقتصادی هیئت دولت و دکتر عیوضلو عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام تشکیل می دادند.

در مراسم اختتامیه چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی از صاحبان ۱۰ پایان نامه و ۱۰ مقاله برتر ارائه شده به  همایش اقتصاد مقاومتی با اهدای جوایزی نفیس تقدیر شد.

در این همایش همچنین کتابچه «مسیر فرمانده اقتصاد ایران» که در آن به نقد و بررسی اقدامات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ۱۰ دستگاه منتخب، در چارچوب ۹۵ اقدام جهشی و اولویت دار پرداخته شده بود، عرضه گردید.

پینوشت:

(۱): Fifth Annual conference on Moqavemati economy

انتهای پیام/ نفت و انرژی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.