روش ساخت خطوط ریلی بدون نیاز به بودجه دولت
بررسی تجربیات جهانی نشان میدهد که کشورهای مختلف جهان، برای ساخت خطوط ریلی از روش BOT استفاده میکنند. با توجه به تجربیات جهانی و از آنجا که خطوط ریلی باری و ترانزیتی همچون چابهار-سرخس، شلمچه-بصره، رشت-آستارا و راه آهن غرب کشور (کرمانشاه-خسروی) از توجیه اقتصادی و سودآوری مناسبی برای مشارکت بخش غیردولتی برخوردارند، می توان این پروژه ها را از طریق روش BOT به بخش غیر دولتی واگذار کرد.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.