راهبرد کشور برای بی اثر کردن تحریم در صنعت خودرو چیست؟
افزایش داخلی سازی از راهبردهای مهم برای مقابله با تحریم های جدید در صنعت خودرو است که عدم توجه به آن در سال 1391، منجر به کاهش تیراژ تولید و افزایش قیمت تولیدات داخلی شد. در راستای این راهبرد، راه اندازی و طراحی سامانه قطعات خودرو، اصلاح تعرفه قطعات یدکی خودرو و برگزاری نمایشگاه حمایت از داخلی سازی قطعات و مواد اولیه مورد نیاز صنعت خودرو سه اقدام اثرگذار است که به افزایش عمق ساخت داخل در صنعت خودرو می انجامد.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.