کاهش ۶۰ درصدی سهم ایران از بازار عراق در غیاب زیرساختهای مالی
بررسی آمارهای صادرات ایران به عراق و همچنین میزان کل واردات این کشور حاکی از آن است که طی سالهای گذشته، سهم کالاهای ایرانی از بازار عراق همواره در حال کاهش بوده است. همچنین طی چهار سال گذشته و پس از بحران کرونا، کالاهای ایرانی نتوانستند سهمی که پیش از این در بازار عراق داشتند را مجدداً بهدست آورند. یکی از دلائل اصلی این مسئله، نبود زیرساختهای مالی و بانکی بین دو کشور است که ضرورت دارد در اولویت دستور کار نهادهای متولی قرار گیرد.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.