۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۳۶۴۶۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ دسته: مسکن
۰

در سومین کرسی آزاداندیشی مسیر پیشرفت، روز سه‌شنبه ۴ مردادماه به موضوع «رابطه تعیین سقف اجاره‌بها و کنترل بازار اجاره مسکن» پرداخته می‌شود. کرسی آزاداندیشی یکی از برنامه‌هایی است که ذیل عنوان گفتگوهای مسیر پیشرفت و توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

به گزارش مسیر اقتصاد گفتگوهای مسیر پیشرفت با هدف ایجاد فضای گفتگو میان جامعه نخبگانی در راستای حل مسائل اصلی حکمرانی در کشور و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف طراحی شده‌است. گفتگوهای مسیر پیشرفت توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی در همکاری با مجموعه‌های پژوهشی و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

کرسی آزاداندیشی: رابطه تعیین سقف اجاره بها و کنترل بازار اجاره مسکن

«کرسی آزاداندیشی» یکی از برنامه‌هایی است که ذیل عنوان گفتگوهای مسیر پیشرفت و توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود. در دومین جلسه از کرسی‌های آزاداندیشی به موضوع «رابطه تعیین سقف اجاره بها و کنترل بازار اجاره مسکن» پرداخته می‌شود.
این کرسی، با حضور آقایان فرهاد بیضایی کارشناس مسکن و عضو هیئت مدیره شرکت اسکان بنیاد مستضعفان، علی محمد ابراهیمی کارشناس مسکن و مدیر سابق گروه مسکن اندیشکده پایا و با دبیری افشین بیک پور در تاریخ سه‌شنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‌‌شود.

پوستر برگزاری این کرسی در زیر قابل رویت است:

همچنین کرسی به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مسیر اقتصاد به آدرس‌ زیر پخش خواهد شد:

https://www.instagram.com/masireqtesad/live

انتهای پیام/ مسکن



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.