۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

شناسه: ۱۰۵۳۰۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ دسته: پول و بانک
۰

زارع عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: طبق صحبت های اولیه که صورت گرفته، وام ازدواج در بودجه ۹۹ نیز مانند گذشته افزایش خواهد داشت تا متناسب با افزایش هزینه ها، تسهیلی در تشکیل خانواده صورت گیرد.

رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در گفتگو با مسیر اقتصاد در خصوص مبلغ وام ازدواج در لایحه بودجه گفت: دولت مانند سال های گذشته این رقم را تغییر نداده است.

وی افزود: وقتی همه هزینه ها افزایش داشته، تنها حمایت کشور از ازدواج هم باید افزایش یابد و این منطقی نیست که جوانان در فشار قرار بگیرند.

زارع ادامه داد: طبق صحبت های اولیه که صورت گرفته، وام ازدواج در بودجه ۹۹ نیز مانند گذشته افزایش خواهد داشت و این مسئله بین نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه به اجماع رسیده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعداد مختلفی مطرح است اما هم مبلغ و هم زمان بازپرداخت افزایش قابل توجه خواهد داشت تا تسهیلی در تشکیل خانواده صورت گیرد.

انتهای پیام/ نظام مالی



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.